Ooops

Det är de små sakerna här i livet som gör det till något underbart!

Som idag, då kvartetten (Jag, James, Sammy och Katie "Harry" Harrison) gick in till fel lektion, satte sig ner och undrade vilka alla dessa personer som satt runt omkring dem var. . .

Var ju så att eftersom det var mörkt i rummet så trodde vi att vi var sena och att alla redan hade gått in och satt sig. Men så var det inte, utan vi hade sprungit in mitt under fotografi lektionen och eftersom de tittade på olika bilder och hur de var tagna så var rummet kolsvart.
Det värsta var väl inte att när vi sprang in inte kunde sätta oss ner först för att vi fastnade i var och varannan stol utan kanske var det så att vi satt i 10 min och skrattade så att vi grät över hur dumt detta måste se ut.

Åh, jag bara älskar teater!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

Låter ju helt underbart! :'D

2010-01-18 @ 17:44:16
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0