Ipod Iphone Ipad WTF!

Tänkte försöka blogga från min mobil, men eftersom blogg.se är en sida från Sverige så skulle det kosta mig mer än vad en student som mig har råd till att spendera.
Så jag får väl se till att logga in här lite oftare bara...

Hade ju varit ganska bra nu att kunna förstå sig på modern teknik. T.ex att ha en Iphone eller en Blackberry skulle ju underlätta det hela, men nu är det så att man ska förstå sig på dem också. Vilket jag inte gör, jag kanh inte ens hantera en Ipod.
Ja, jag vet jag är ganska blåst och så vidare. Vilket är lite skrämmande för nästa år kommer jag att dela ett hus med 5 andra personer som alla har en Iphone, Ipod och så ska Dan köpa en Ipad. Jag säger bara det, jag kommer att dö nästa år! Alla dessa tekniker kommer att förstöra mig.
Oj, nu låter jag gammal men jag tycker inte om sådant som man bara behöver dra ett finger övcver displayen och så händer det något. Det ska vara lätta saker att förstå och göra inte konstiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0