Hun, I'm back!

Detta hinder var att den underbara lilla filuren Sammy var tillbaka, hon som inte skulle ha kommit tillbaka förrän på onsdag. Men helt plötsligt, när jag sitter och skriver ett inlägg, så får man ett medelande på FB.
"Guess who's bk at RH!"
Tror ni att jag sprang fort till hennes rum eller?! Gud vad jag har saknat henne och gud vad skönt det var att se henne. Tur att hon inte kom tillbaka på ondag, bättre att komma tillbaka 2 dagar innan :)

Idag ska jag ner på möte vid 1 och sen är det lektion i 3 timmar. Japp det är space, body, design i år igen. Måste säga att jag faktiskt har saknat dem lektionerna lite. Dock så kommer ju inte Nikki att vara där, hon har bestämt sig för att sluta. Något som jag tycker var ett väldigt dumt beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0