Fy fan vad jag är bra!

Vi fick tillbaka våra logg böcker idag och gissa vem som fick topp betyg?!
Känner mig så jävla stolt över mig själv. Jag klarade fan att göra en "close to perfect" (som läraren sa)!
Fatta, han sa att min logg bok var nästan intill perfekt!!! Det enda som inte är så bra med detta är att jag nu har ganska stora skor att fylla.
Han sa att jag är duktig på att se hur man kan utveckla en uppgift och analysera för att sen göra den ens egen och att jag kommer att bli en väldigt duktig ledare!

Jag är hur glad som helst, och detta firas med att läsa till torsdagens lektion. Haha!


Kommentarer
Postat av: Louise

OH MY GOD! :D Grattis som fan Emma! :D Då blev allt slit verkligen värt det till slut vännen! Det här var du verkligen värd, fan vad duktig du är! :D

2010-01-14 @ 12:10:32
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0