Fot-helvete!

Gick upp vid 8 idag för att gå ut och springa...
Hur långt tror ni att man kom då?! Jävla fot-helvetet gör ju så ont att jag knappt kan gå. Jag fattar verkligen inte vad jag gjorde i fredags. För såhär ont brukar inte fötterna göra efter en ute kväll.
Men men, det är väl bara att bita ihop och power-walk:a istället för att springa. Det sägs ju nästan vara bättre så...

Idag har jag äntligen fått mina pengar från CSN, så nu kan jag betala hyran! Ska även gå ner till banken och fixa mitt brittiska konto och sen bär det av till lektion för att sluta dagen/kvällen med att gå på audition.

Har även en audition imorn, plus allt annat arbete jag måste göra. (Där i bland ligger det att gå och titta på hus...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0