Duracell Kanin wtf?

Oki vad fan är det för fel på mig?
Dagen började med att jag försov mig och fick springa runt som en idiot hela morgonen för att försöka hinna med allt innan världens tråkigaste lektion börjar.
Lektionen var idag inte alls så tråkig som den brukar vara för vi gjorde faktiskt något praktiskt.
Efter lektionen gick jag tillbaka till rummet för att snart komma på att jag måste köpa bröd och mjölk (fattar inte varför det tar slut hela tiden?!) Så jag gick ner till Egham för att sen gå upp och se att jag hade fått brev från banken så jag blev tvungen att gå ner igen till Egham.
På vägen upp kände jag att jag hade alldeles för mycket energi så jag satte på mig mjukisbyxor och andra skor och gick ut för att springa.
Jag sprang och sprang tills jag såg att det var väldigt mörkt ute och powerwalkade då tillbaka till RoHo, såg när jag kom tillbaka att jag hade sprungit i lite mer än 1½ timme!
Bytte snabbt om och gick ner för att se en basket match för att sen gå på SIFE-social i en timme, tänkte gå till gospel repetitionen men de hade redan börjat så det struntade jag i.

Men tro på f*n att jag inte kommer att kunna somna i natt, jag har fortfarande hur mycket energi som helst. Skulle kunna gå på en dans lektion nu (fast jag ska göra det på torsdag)!
Vad är det för fel på mig?!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Prova lite yoga eller fokuserad avslappning det hjälper jag lovar gör så att energin du har laddar kroppen med att du är 100% avslappnad. För det kanske är så att denna energi kan behövas till något tyngre arbete framöver. Variera med att fysiskt pressa kroppen under kanske ca en tim eller så sedan helt fokus på att göra samma sakk fast då omvandlar du denna tid till avslappning, under det passet är det absolut förbjudet att tänka aktivt. Puss och lycka till // Mamsen

2010-01-25 @ 22:55:03
Postat av: Louise

Härligt! :D

2010-01-26 @ 14:41:59
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0