Boundaries of Performance

Måste säga att morgondagen inte är rolig, om jag skulle hata något här borta så är det denna kurs. Inget är roligt med den, inget är intressant, inget får dessa timmar utav skit att verka bra.
Inte ens Sammy, James, Emily och Josh. Jag menar visst dessa personer är helt underbara och vi har hur kul som helst under lektionerna men själva kursen!
Jag tror jag håller på att dö, inte ens läraren kan göra den intressant. Nej, piss på detta.

Igår var iof väldigt lyckad. Medicin med tjejerna från the fourth floor och somnade inte förrän efter 5 i morse.
Denna vecka händer det ganska mycket dock. Anoosheh, Ruth och Fiona fyller alla 20 år och Houseparty hos Tom och audition imorn.
Allt detta plus en massa arbete, jo men detta ska vi allt klara. Det blir en rolig vecka, I know it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0