Bored

Oki, så jag vet jag har inte skrivit så mycket på länge men det har inte hänt så mycket. Har faktiskt varit en ganska icke händelserik vecka.
Visst, Ron (James) har som vanligt varit helt sjuk och sagt de mest underliga samt roliga saker. Jag har fått nästan hela min outfit till Ruth och Fionas 20 års fest.

Tom (sista års elev) har typ tvingat mig att komma på hans fest nästa vecka. Imorn ska vi ut med surfklubben och innan det är jag och tjejerna från the 4th floor i Windsor.
Hmm, ah inte så mycket.
Dock så har jag nu en massa arbeten att göra, vilket inte är så roligt. Dessa nya kurser är bara teoretiska och jag tror att det kan vara därför jag har haft allt för mycket energi.
Eller kanske varför jag har för mycket energi, måste dock göra något idag. Annars blir denna kväll allt för tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0