Avatar






Oki så jag hinner inte med att fota, men men ibland hinner man inte med allt. Har varifall läst det viktigaste tills imorn och jag laddat mobilen.
Det kan jag säga er var allt annat än lätt, jag var tvungen att sitta och hålla i laddaren hela tiden! Men men så är det när man har tappat bort sin egna laddare, tur är väl att Chama ska ta med sig en på söndag. Då jäklar har jag en mobil igen ("på riktigt" nu måste jag ju stänga av den nästan hela tiden. . .)

Nu ska vi varifall åka till Stains för att äta och gå på bio. Avatar 3D eftersom vi är lite sega av oss och inte har sett den ännu. . .




Kommentarer
Postat av: Louise

Den är såå bra! :D <3 ÅHH Ni gör ju det "ordenligt", jag vill också se den i 3D :D :D

2010-01-14 @ 12:21:18
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0