Ann Summers?

Allt som händer idag blir nästa bara piss. Hatar sådana dagar!

Hade Critical Theories 2 idag varifall och hur glad var jag inte när jag fick reda på att jag inte skulle ha Marissia igen!!!! Ännu bättre är att jag och James fortfarande är i samma grupp. Går ju inte att ha Critical Theories utan Ron och Bridget!
Vilket lärarna också måste ha fattat och därför satt mig och James tillsammans i alla nya lektioner. Hur bra är inte detta, hahaha.
Lite visste de att det inte kommer att bli någon lugn stund under deras lektioner! Kan ju bara kolla på den som var idag, missförstånd som blev till att vi satt och skrattade under halva lektionen.

Nu ska jag försöka bestämma mig om jag ska gå på det där Ann Summers Party eller inte. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0