Angi

Vem kunde tro att Angelina Jolie faktiskt kunde vara jävligt bra i en film?! Eftersom jag alltid är den som aldrig ser en film direkt när den kommer ut så var det först ikväll som jag såg Changelin.
Hur bra var inte filmen då, önskar att jag hade sett den tidigare.
Dock kanske inte på bio, för då hade tårarna runnit i floder ner från min kind och jag hade sett ut som ett vrak efteråt.

Måste då säga att Angelina gör ett fantastiskt jobb i denna film, hon är så trovärdig och ah jag vet inte vad. Dock så är hon super skinny men det är en annan sak.

Haha appropå Angelina så gick vi förbi skvaller tidningarna idag och James brast ut i ett skratt sägandes:
"Well God who wouldn't wanna break up with that man, look at his goat beard. He looks like Jesus!"

Artikeln var om att Angelina och Brad gör slut. Men seriöst hur ful har inte gubben blivit, tror jag håller med James där faktiskt!


HAHA!!!



Kommentarer
Postat av: Louise

Jag tycker hon alltid har varit bra filmer :) Åh den filmen har inte jag sett heller, då måste den ses snarast om den får bra recension av dig och får dig att falla i gråt :') Äsch jag tycker det är inget fel på honom oavsett skägg eller inte, det är kärlek och inte utseende som gör att man är tillsammans med en person Emma ;)



<3

2010-01-19 @ 11:41:29
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0