2010

Tänkte egentligen skriva ett inlägg om allt som har hänt under det förra året, för det är inte lite kan jag lova. Men sen tänkte jag ett steg till och då blev det så att jag sket i alltihopa istället. För egenligen, vem orkar blicka tillbaka på allt som hänt?
Mycket är det, en del tråkiga saker och andra helt fantastiska. Men det flesta saker som har hänt vet ju de flesta om redan. Att man har tagit studenten, flyttat till England och så vidare.
Det folk inte vet är saker som de heller inte behöver veta, typ vad som pratades om nere i Vänersborg.

Varifall så ser jag på det hela såhär, att 2009 har nu passerat och det har varit ett riktigt bergochdalbane år. Jag har haft det så otroligt roligt och det bästa som hände var att jag faktiskt flyttade till England, jag ångrar inte det en sekund.
Visst har jag saknat flera här hemma men gud vad jag saknar England. Det är hur kul som helst där borta och människorna är helt underbara.

Något jag ångrar under 2009 är att jag inte åkte snowboard när jag kom hem på jullovet, annars är det väl inget annat jag ångrar. Kanske en viss sak som hände under sommaren kanske, men den var både bra och dålig så man kan väl se det som en läxa.

Under detta år ska jag varifall bli 20, jag ska alltså lämna tonåren bakom mig och jag tänker inte bli vuxen. Jag ska fortfarande vara lika galen och barnslig. Därimot ska jag vara det samtidigt som jag tänker ett steg längre än förut och på så sätt kanske man inte gör lika "dumma" saker som man kan ha gjort tidigare.
Vilket kanske är bra nu när decenniumet då jag ska både fylla 20 och 29 är här.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är rätt tänk Emma! Tänk jag har väntat på att du ska uppdatera i flera dagar nu, nu var det länge sen ;) Har du sett mina uppdateringar då? ;D Ja i PLURAL! :D



När kan vi ses igen då hjärtat?

2010-01-06 @ 16:41:06
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0