2 - 4:30

Det regnar ute! Jävla piss väder skulle jag vilja säga, för det är inte så att det är lite regn utan det bara öser ner! Vilket gjorde så att jag inte kunde ut och springa (eftersom jag inte har riktiga skor att springa i, vilket då gör så att man bara halkar omkring och blir genomblöt!).
Sen eftersom jag inte har några gummistövlar så kommer det ju att vara jättekul att gå ner till lektionerna idag...

Varifall så var jag ju på min call back audition igår och det kändes helt okej. 50% chans att få en roll, vilket jag inte fick. Men det är bara att gå till nästa audition.
(Lite surt är det att jag hade en till audition igår som jag inte kunde gå till för att jag hade denna.)

Ska springa in i duschen nu och sen läsa på tills lektionen idag som börjar vid 2. Vem är det egentligen som är så dum att den sätter lektioner från 2-4:30 på en fredag?! Det är bara elakt!



Måste skaffa gummistövlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0