Vår?

Förstår mig inte riktigt på dessa britter, de säger att det är kallt och att vintern fortfarande är här. Men herregud, det är 7 grader ute och solen skiner och värmer.
Det är vår!
Visst det blir lite kallare om kvällarna, men det gör det ju alltid. Jag förstår verkligen inte deras argument om att detta skulle vara vinter.
Det är ingen snö, det regnar knappt, det är inga minus grader och surf-klubben ska åka och surfa om 2 veckor.
Tror dock att det kommer att vara kallt i vattnet för dem...
(Kan inte följa med eftersom jag betalar mitt hus denna månad!!!!)


Vår hemma i Sverige (Mars)



Founders North Quad (17 Februari)


Open Day = Hundratals bilar överallt


Kommentarer
Postat av: sara

Häärligt med vår :D

2010-02-17 @ 17:56:27
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0