Onsdag

Alla de där känslorna igår gjorde så att jag blev sjuk. Fan också, veckan då allt ska lämnas in och jag ligger nerbäddad i min säng!
Nej detta går inte, har varifall orkat gått upp och börjat skriva på min essä. Känner mig lite duktig, även om jag inte har skrivit så mycket på den ännu.

Ska varifall försöka skriva så mycket som möjligt fram tills halv 2 och då springa ner och hämta ut mitt paket, vilket förhoppningsvis är mina tech skor, sen måste jag även köpa biljett till "The Belitted Mermaid" som mina teater vänner har slitit för att sätta upp.

För att vid 2 börja planera min och Katies presentation som vi ska ha i morgon. Något som jag inte riktigt har hunnit att gör så mycket på, eftersom allt annat också ska göras.
Nej jag måste verkligen börja planera, även om det helt går emot hur jag är som person!
Gillar min lilla spontanitet och "jag gör vad jag känner för" livsstil. Varför ska man planera hela tiden?


Plugg, plugg och ännu mera plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0