Ojoj

Hur typiskt är inte detta då?! I dag regnar det...
Så jag låg kvar i sängen, brydde mig inte om vad klockan var eller något. Bara låg och myste. Efter en stund kom jag dock att tänka på att jag hade sagt till mig själv att jag skulle plugga idag. Något som egentligen fick mig att vilja ligga kvar i sängen, se en film och dricka chai latte.

Känner mig verkligen inte fit for fight idag alltså. Min förkylning är värre och jag orkar inte med att jämnföra vilken kritiker som har de bästa argumenten för melankolisk drama.
Ja, ni hör ju hur intressant det låter. Inte ett dugg. Jag börjar riktigt längta tills sommar terminen börjar, inga lektioner bara en massa backstage. Vilket jag lovar kommer att bli en massa tok och bus. (Eftersom jag är i samma grupp som Sammy, Ron Weasley, Strindberg, Kim, Loz och Lo.) It's bound to be fun!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0