Trevliga kvällar

Hade en jättemysig kväll med Louise i tisdags, då vi satt och tittade på ”She’s the Man” och ”The Notebook” tills klockan slog 04:30. Det är så skönt med Louise; att man kan prata om nästan allt och ingenting men alltid komma in på den konstnärliga banan.

Fast i och för sig så vet jag inte om hennes Vuvuzela spelande var så konstnärligt… Men som de brukar säga; ett gott skratt förlänger livet.
Så tack Louise, du har gett mig cirka 10 år till att leva tack vare ditt underbara skratt!



Igår trappades mysfaktorn upp ett snäpp när jag åkte hem till Sara för att dricka te…

Haha, nejdå inte riktigt så mysigt hade vi inte. Men en trevlig kväll som fylldes av ”The Hills” och småprat. Måste säga att jag saknar att inte ha en anledning att träffa någon utan att man bara kan sitta och titta på en serie och dricka te.
Ungefär så har det varit på universitetet, man knackade på en väns dörr när man hade tråkigt och fråga vad den personen gjorde. Det slutade alltid med att en film eller en dokumentär/serie sattes igång och så började småpratet. En helt laidback kväll som jag måste säga är viktig för att man ska kunna hålla vänskapen emellan varandra. För man ska inte behöva planera en massa saker för att man ska träffas.

Det är ungefär som att ha en pojkvän, man ska bara kunna umgås; när som helst och utan att bli tagen för givet.

Så mina underbara vänner, ni är mitt substitut till en pojkvän.




Ni är mina tekoppar, fyllda av kärlek och ro. 
En kärlek som står emot den värsta av stormar,
en kärlek som alltid kommer att finnas där.
För var dag som går fylls ni på med trygghet, kärlek, minnen och skratt.
Ni är min alldeles egna skatt.


Kommentarer
Postat av: sara

Sötnos! Det var riktigt mysigt, spännande att se resten av avsnitten ::D

2010-08-19 @ 15:29:12
URL: http://sarahuong.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack ska Du ha, älskade Emma! När jag umgås med dig så skrattar jag mer än någonsin, samtidigt som man kan prata så djupt och ha olika funderingar och åsikter, det är det jag älskar med dig, och med dig och mig, tillsammans! Haha, det var längesen jag skrattade så mycket, Tack! Allt som inte är perfekt, bara själva skapandet i sig är konstnärligt, eller? ;D Hahaha! Jag måste nog minst ha fått 15 år efter våra skratt. Jag älskar er!

2010-08-25 @ 00:20:36
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0