Yesterday

Vilken dag! Började i och för sig sådär, satt i pyjamas och tittade på O.C. och tänkte egentligen inte göra något än att bara sitta där. Men så kom underbara Lottie inhoppandes som en solstråle, planen?

Åka till Staines för att äta middag och gå på bio. Sounds like a plan tänkte jag och slängde på mig en klänning och smink. Såg Dear John och jag måste ju säga att jag är glad att jag bara betalade 35kr för att se den. Det enda som verkligen var bra med den var regin, vissa kameravinklar och bilder var helt otroligt vackra. Men storyn var ju som en dålig version av The Notebook.

Camilla grät dock som en stucken gris, och jag fattar inte varför. Helt galet, efter filmen satt hon seriöst i 10 min och storbölade! När vi frågade varför svarade hon att hon inte visste. Hmm, och den ska man bo med nästa år…


Kommer hem, parkerar och Camilla glömmer igen att låsa bilen. Den där tjejen asså, i alla fall så var ju klockan över 8 så de flesta dörrar i byggnaden var låsta. Dock så var inte den närmsta det, så jag och Lottie springer som idioter in och håller för dörren. Var på att den går i lås, hihi.(Dock så visste vi inte detta förrän de andra 4 kommer upp och skriker det i våra ansikten.) Springer upp och blockerar hissen, jo vi var verkligen på bus humör.


Slår på datorn var på att Cherish frågar vart jag har varit och varför jag inte är nere på förfesten. Jaha, på med skorna igen och ner till Tuke. Världens mest skönaste kväll som avslutades nere vid Tuke 03:30, efter att ha blivit utkastade av security. Var kanske lite väl högljudda…



Jag älskar detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0