If you weren't real I would make you up

Dörren öppnades. En nyblonderad tjej med ett stort leende, klev in i huset. Känslan av att se min bästa vän efter sju månader kändes overklig. En ny person stod framför mig, samtidigt som ett mycket gammalt yttre kramade om mig. Emma hade anlänt till stockholm. Jag funderade mycket på om hon hade förändrats, efter att ha startat ett nytt liv i ett annat land, men det var samma gamla vanliga Emma som jag pratade med.



Emma är en person som man kan prata om allt med. Hon kan svaren på de där frågorna som ingen annan har svar på. Efter sju månader utan henne, har jag insett en sak - 
Jag vet att en person som Emma, inte går att ersätta.

/ Kusin vitamin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0