Island

Om ni frågar mig så både hatar jag och gillar detta land just nu; hatar det för att jag kanske inte kan flyga hem till England och gillar det för att denna aska som vulkanen sprutar ut gör så att jorden blir kallare.

Alla som nu hört om denna jäkla växthuseffekt och som mig inte riktigt trott på den får nu se hur man egentligen inte behöver ändra på sig så mycket. Jorden tar hand om sig själv! När den känner att den är för varm och behöver kylas ner för att kunna "överleva" så kickar Island in och sätter igång sin vulkan som råkar ha en massa snö/is på sig som gör så att det blir askmoln och kyler ner planeten igen.

Att sen flygbolagen förlorar en massa pengar och att folk inte kan åka hem via luften utan måste ta bussar, tåg eller båtar. Det är väl sak samma, egentligen.

Fast som sagt var, det kommer ju inte att bli kul att försöka ta sig tillbaka till England via tåg/buss/båt. Men men, man måste väl prova något nytt någon gång. Innan det fanns flyg så funkade det ju att komma till andra länder också. Så helt åt skogen är det väl inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0