You're so random Emma!

Så, jag har då alltså använt fel skor hela veckan vilket har resulterat i att jag har världens största blåsa på min fot. Jag kan typ inte ens få på mig en sko längre.
Så när jag såg att min första lektion skulle vara i samma byggnad som jag bor i så tänkte jag: Fan vad bra, då går jag dit i sockor.
Bara det att alla kollade på mig som om jag var ett freak eller nått och Kate (min roomie) bara skrattade och tyckte att jag var väldigt random.
Jag som aldrig har fått höra att jag är random. . .
Skitsamma om jag ser ut som en hippie liknande sak, det var skönt att ha på sig stickade sockor från Sverige!


Kanske skulle starta en "stickningsclub"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0