Uffe puffe

Uffepuffe Larsson är död. Värst vad alla ska dö detta år då.

Varifall det jag skulle skriva egentligen var att igår när Internetskiten inte fungerade så ville jag så gärna titta på en film som jag älskade när jag var liten. Tror jag var runt 10 senast jag såg den :O
Balto, den mest underbaraste filmen någonsin. Måste få tag på den någonstans. Vet att min morfar har den i sitt skåp med alla andra miljoner disney filmer han äger. Men jag vill inte vänta tills jul, gaah måste hitta den.


Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh, vill se den! ^^,



by the way Emma, jag antar att du redan vet att Balto inte är en disney film ^^p

2009-09-29 @ 19:49:40
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Me

Jo jag vet men jag kom inte på vad det var för slags film bolag som har gjort den. Kan inte komma ihåg allt ju ;P

2009-09-30 @ 00:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0