Typical Swedish

Så jag är alltså en typisk svensk tjej enligt vissa personer här på campus. Hur är då en typisk svensk tänker nog ni? Det var även min första tanke: vadå typiskt svensk, visst jag är blond men.
Nej tydligen så var det för att jag berättade om Twilight dildon, för att Philippa kallas för Pippa och att jag förklarade vad det betyder på svenska och för något annat skämt som jag tydligen hade sagt.
Vi svenskar är alltså sexistiska utav oss, enligt britterna.
Fast när jag tänker efter så var det ju en amerikan som tyckte att jag var "typiskt svensk" idag också.
Vart ska detta sluta?!
Just nu känns det ganska bra att jag inte ha varit full än. . .


Kommentarer
Postat av: E to the V to the E

Haha! Bra att du representerar oss så bra Emma.. Håll dig borta från alkoholen!!!!

2009-09-23 @ 00:40:22
Postat av: Anonym

Ta mer bilder!

2009-09-23 @ 09:51:34
Postat av: Linda

haha,ja svenskar är faktiskt lite sexistiska, folk i Lettland säger det också:D

2009-09-27 @ 13:30:05
URL: http://metrobloggen.se/smutron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0