Stop, rewind, play!

Så vädret höll inte i sig, men vi åkte till Liseberg ändå och vi hade skitkul. Visst blev vi lite blöta men lite regn har väl ingen dött av.

Dagen därpå åkte jag och Ida för att handla till hennes och Anders kräftskiva. Jag vet inte hur många affärer vi var tvugna att åka till innan vi hade inhandlat allt som vi behövde. Sen raka vägen hem till familjen Olsson för att börja duka m.m.
Mycket nytt folk och lite drama gjorde att kvällen dock fick ett litet minus. Men annars var det en väldigt rolig kräftskiva med dans och skratt.
Fast som jag har sagt tidigare, det är ganska svårt att ha det tråkigt när man är med Ida. En av världens roligaste tjejer verkligen.

Idag har det inte hänt så mycket dock. Inte mer än att jag har blivit beroende av True Blood och sitter och tittar på det mest hela tiden. Men så är det ju söndag och jag har fortfarande lov, så det gör väl inte så mycket att jag sitter uppe hela natten och tittar på vampyrer...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0