Stains

Dagen började med att mamma och pappa kom förbi för att att ta med mig ner till byn och äta frukost.
Därefter fixade vi en converter och en sladd till min dator. Så nu kan jag fortsätta att titta på True Blood, hehe. Sen så är jag ju tvungen att fixa ett nytt nummer och det var inte lätt kan jag lova. Alla kontant kort är slut, vart jag en går. Till och med i Stains, som är ungefär lika litet/stort som Västerås. 
Så jag får väl fixa det nästa vecka eller nått. För telia är inte billigt här over sea.

Imorn är det varifall dags att fixa schema, college card, skriva in sig på health center (eftersom England har
andra vågen av svininfluensan) och träffa alla klasskamrater.


Undra om man kommer att bråka lika mycket med de nya klasserna som man gjorde med denna ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0