Nightmare

Sprang ner till SU för att köpa balbiljetter och möttes av världens största kö. Shit tänkte jag, nu kommer jag aldrig få en balbiljett. Men som tur var så hade Kelsey tänkt ett steg längre än mig och kommit dit 15 min tidigare och stod då som nummer 10 i kön.
Lämnade £10 till Kelsey (som är snäll och köper en biljett till mig också) och gick tillbaka till Founders.
Gåendes över south quad kom jag på att jag måste prata med någon i receptionen om varför jag har fått ett sådant konstigt mail om mitt boende.
Så nu är det dags att springa nerför alla trappor igen för att sedan gå upp igen för att plugga.
Har inte lite att läsa igenom, this is a nightmare.


Kelsey, ingen linslus direkt. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0