Grattis Stina!

Att inte ha någon dator känns ganska jobbigt faktiskt. Det gör så att jag inte kan uppdatera mig eller er med något. Horrible, säger jag bara!
Idag fyller varifall lilla Stina 19 år, så jag tänkte att jag åker väl dit och ger henne en liten grej. Fikar lite och så. Jag har nu varit här i snart 4 timmar och har inga planer på att åka hem än.
Den enda som tycker att detta är ett dumt beslut är mamma, jag har nämligen inte packat inför min flytt som sker på fredag än. Men jag är ju som sagt var en person som gör det mesta i sista minuten och det brukar bli så bra så. Dock så har jag en mamma som börjar packa minst 2 dagar innan hon ska någonstans. Förstår mig inte riktigt på sådant där tjafs. Ge mig en väska så slänger jag ner det jag behöver, svårare är det inte.

Eftersom jag är hos Stina så finns det ju inga andra bilder på oss än de som är när vi är lite smått onyktra. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0