Grattis Kate

Idag fyller min roomie år, så vi ska fira henne med tårta och bravur senare idag.

Detta är också den första dagen som jag måste gå upp tidigt för att gå till en lektion. Börjar 11 idag, annars börjar jag vid 2 varje dag förutom på fredagar då jag är ledig. Kan tyckas som om jag inte gör någonting här men så är absolut inte fallet. Måste läsa en hel del inför varje lektion och skriva loggbok om hur jag upplever lektionerna osv. För tydligen så ska vi hålla våra egna workshops nästa år och då är det ju ganska bra att veta vad man ska göra och varför man ska göra just det.

Men denna vecka tänker jag inte plugga så mycket som man egentligen ska. Har en hel del möten att gå till och flera auditions. Ska även åka in till London idag för att träffa Madde och Sara!
Få prata lite svenska igen, hur skönt låter inte det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0