Bye bye birdie

Har idag blivit "kidnappad" av Tommy och Amanda. Blev en fika på Elsas och lite kramar, som gjorde så att hålet inom mig blev lite större.
Senare på dagen kom även Louise och sa hejdå. Så just nu känns detta skitjobbigt! Inte bli det hela bättre av att jag har packat för mycket i mina väskor och får därför packa om allt nu ikväll eller att jag måste åka skogsbil ner till Skavsta kl.05:00 imorgon bitti.
Nej just nu mår jag inte så bra. Jag har alltför många fjärilar i magen som jag inte vet hur jag ska kunna få bort och jag tror nog att några personer kommer att bli väckta imorgon runt 8 tiden. För det finns ju faktiskt dem som jag inte har sagt hejdå till ännu.
Det finns en person, som jag kommer att tvinga ner till London redan imorgon om det skulle gå. En person som jag kommer att sakna jättemycket. En person som jag aldrig hinner säga hejdå till, för jag brukar ju alltid träffa dig någon vecka efter att jag har åkt.
Nej du måste helt enkelt komma till London så fort du kan min syster/bästis/kusin!


Jag och Kollis           Tommy och Amanda         Louise  


Kommentarer
Postat av: Louise

Underbara du! Det här klarar du! :') <3

2009-09-19 @ 12:23:07
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0