Audition på mån & tis

Idag var vi ner till freshers fayre för att kolla vad det finns för grupper/klubbar på skolan och om vi vill gå med i någon.
Hittade några intressanta saker, så som MTS (musical theatre society). Hade tänkt att gå med i simlaget också. Men jag har ju inga grejer med mig till det så vi får se hur det bli med det.
Dock så ska jag gå med i Drama klubben, Musikal klubben, Surf klubben och kanske Debatt klubben.
Musikal klubben ska denna termin sätta upp rock-musikalen "Return to the forbidden planet" så jag ska väl springa dit på audtion, antingen på måndag eller på tisdag.
Tänkte även gå på audition för student workshops uppsättning av "Shakers".

Det enda problemet med dessa klubbar är att Surf klubbens nästa möte är på Kates födelsedag och vi har ordnat en överrasknings fest för henne. Så vi får se hur det blir, kanske tar med henne och alla andra ner till mötet också.
(Eftersom alla klubbar verkar ha sina möten på en pub så kan man ju lika gärna ta med ett helt gäng och ta några drinkar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0