Watch out, the bitch is running!

Just kommit tillbaka från min lektion med den snyggaste läraren jag någonsin sett, mohaha.
Idag fick vi reda på att han är 26, vem hade rätt?! ;)

Varifall som jag säkert nämnde för ett tag sedan så skulle vi hitta en karaktär till denna lektionen. Tänkte först vara en gammal tant som älskar att måla. Men kom sen på att jag måste köpa så mycket grejer för att fixa det. Så det blev på med en peruk, min rosa coctail klänning, skyhöga klackar och lösögonfransar.
Yes, jag var den som hade klätt ut mig mest. But who cares, jag hade skitkul. En av de bästa lektionerna hittills.
Kan nog med all säkerhet säga att jag var en av de som folk skrattade mest för. Inte minst när Simon säger att vi ska springa. Springa i 15cm klackar, det gör man bara inte!!!
Så det blev ut med armarna och here comes the bitch-running.


Kommentarer
Postat av: Louise

HAHAHA! jag dööööööööööööööör! XD

2009-10-20 @ 13:14:53
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0