Vänner - can't live without them

Det finns många olika sätt man kan bli uppmuntrad av sina vänner på.
Ett av dem är att göra som vi gjorde ikväll. Att ha en mysig filmkväll, men dock låta det ta en halv timme innan vi bestämt oss för vilken film vi ska se. Sen råka välja en som är helt sjuk och skratta så att man håller på att dö till varandras kommentarer.
Eller att lyssna på Chamas musik, som jag nu har fått i mitt huvud! "My redeemer lives, my redeemer lives!

Mina kusiner ska vi inte ens prata om, vet inte hur många gånger jag har skrattat halvt ihjäl mig med er eller åt er. Ett säkert kort är varifall att festa med Stina, alltid lika underhållande. Eller varför inte ta och hälsa på lilla Amanda. Som gjorde denna kväll ännu roligare än vad den redan var.
Kolla denna bild!



Som sagt var, jag har hur kul som helst här. Visste inte ens att det hade gått en månad förrän jag tittade upp och såg min kalender. Men samtidigt så saknar jag er galningar där hemma.




 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, ja, så går det när man är arbetslös och uttråkad xP

2009-10-20 @ 11:37:29
Postat av: Anonym

Miss u 2

2009-10-20 @ 12:57:50
Postat av: Louise

<3

2009-10-20 @ 13:16:48
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0