Va?!

Kan ni tänka er att det har gått en hel månad sen jag flyttade till England. Det är ju helt sjukt. Tiden har gått så fort, vet inte vart den har tagit vägen.

Jag tycker fortfarande att det känns som om jag bara har gått är i 2 veckor. Visst märker man på lektionerna att allt börjar bli mer och mer intensivare. Det man läser till lektionerna börjar bli lite svårare att förstå.
Men allt har varit så roligt hittills, har inte känt att någon lektion har varit direkt svår att förstå eller tråkig.
Visst var det en gång jag verkligen inte ville gå till Space Body Design, men det var för att jag var hur trött som helst och den kursen är allt annat än att sitta ner på en stol och disskutera.
Men Konstantinos är hur bra som helst, så när man kom in i det kokheta rummet och var på väg att somna så sätter han igång en uppvärmning med lek.
Helt plötsligt har man varit där inne i 3 timmar och lektionen är slut.

Nu har jag bara cirka 2 månader kvar tills jag får lov. 2 månader till och jag kommer tillbaka till Sverige för att möta kylan.
Men innan dess så har jag några besök att se fram emot och ett ton med läxor, som just nu ligger på mitt skrivbord och väntar på att jag ska göra dem.


Jag och mamma på flygplatsen


Efter timmar av letande hittade mamma och pappa ett B&B




Tog en tur in till London


Welcome to the 80's party


Gissa vilken jag är. . .


Konsert med savoy-kören och skolans orkester


Freshers' Ball


Sången jag sjunger om och om igen för att reta alla ;)


Picknick i parken


Stolrace i korridoren = en helt vanlig Lördag


Come in your kit - social


Efter en nästan månad av dålig sömn fick vi äntligen nya sängar



Kommentarer
Postat av: Louise

"Queen of Fucking Everything" eller "I'm Having my period and can therefore Legally Kill You" ;D



<3

2009-10-18 @ 17:00:30
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Louise

Btw, längtar tills du kommer hem igen! <3



Älskade den där nostalgi-parodi-väggen ^^,

2009-10-18 @ 17:02:04
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0