Tack

Sluta min lektion för en stund sen och jag kan ju bara säga att jag älskar Ulla Fogelberg och Agrell just nu. Ska skriva en analys av en pjäs. Hur många jävla analyser har jag inte skrivit under de 3 åren jag gick på Domarhagen/Karlfeldt?!
Känns nästan konstigt att de andra i klassen inte fattade vad de skulle göra. Nästan så att man blev irriterad av att sitta där och lyssna på när läraren förklarade uppgiften om och om igen.
Så tack, även om svenska lektionerna kunde vara en pain-in-the-ass ibland så känns det som om jag har ett försprång nu. Även om engelska inte är mitt modersmål så ska nog detta bli en ganska lätt uppgift att göra.


Svenska in gymnasiet is the grej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0