SBD

Har precis gjort klart läxan till dagens SBD (Space, Body, Design). "Blood Wedding" hette pjäsen vi var tvugna att läsa. En tragisk men konstig pjäs som handlar om kärlek, att välja rätt.
Var faktiskt en helt okej pjäs. Undrar dock vad vi ska göra med den på lektionen. Eftersom vi nu bara gör praktiska saker som handlar mer om att sätta ihop en workshop än att spela upp scener ur en pjäs.
Vi får väl se vad som händer om 3 timmar. Just det, om 3 timmar börjar min första lektion för dagen. Både skönt och jobbigt.
Tror dock att jag ska ta en tur till parken innan dess och springa av mig lite ilska. Någon jävel har nämligen snott min yoghurt.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ta inte ut dina krafter på den lilla tjuv som snott din frukost.......men jag säger stackars den som gjort det och blir avslöjad av min lilla monster Emma!!Take it easy// Love you

2009-10-13 @ 23:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0