Spännande värre. . .

Har just kommit på att jag måste göra läxor idag och inte bara sitta framför datorn.
Dock så har jag fixat min outfit för Halloween nu! Så lite bra är det att man inte gör läxorna när man ska. . .
Gissa vad jag ska klä ut mig till? ;)

Var ute igår, träffade fler svenskar. Vet inte om jag sa det förut men på balen (som för övrigt inte var sådär bra) så träffade jag en svensk kille. Denna svenska kille träffade jag igen igår. Eller rättare sagt han sög tag i min arm och skrek: EMMA! Tydligen var han där med en annan svensk, så hej hopp nu har jag träffat en till.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan det möjligen vara en vampyr du ska vara.....eller är jag inne på fel linje? Mamsen

2009-10-11 @ 21:19:32
Postat av: Louise

Jag skulle säga Barbie ^^p men när jag såg Nettans kommentar så var det ju givet! :D Alice kanske med tanke på det lite kortare håret? Eller kanske Rosalie för det blonda! Alice passar din personlighet bättre om jag ska spinna vidare på mina egna funderingar ^^,



Puss!

2009-10-12 @ 10:22:06
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0