Sorry

Har varit jättedålig på att uppdatera nu, men har haft så mycket för mig. Som att springa runt i korridoren och leka med skrivbordsstolarna, hehe. Nej men som sagt var så är det mycket mer att läsa än vad jag trodde. Måste läsa en hel pjäs tills imorn. I'm a bit worried.

Varifall så har jag nyss haft en lektion med min heta lärare. Blir bara snyggare för varje dag som går, speciellt hans leende. Goddamnit!
Idag var det mer läsa och diskutera än praktiskt, vilket var helt okej faktiskt. Fick dock världens roligaste läxa. Japp ni hörde rätt läxor kan vara roliga.
Vi ska alla var för sig hitta en karaktär och presentra den nästa vecka. Då ska vi ha hittat på ett namn, en ålder, yrke och en outfit som passar denna person. Men det måste vara en person som skulle kunna leva idagens England och vi ska kunna presentera denne med hjälp av 3 adjektiv. Hur kul är inte det?!
Tänkte om jag skulle klä ut mig till en man, en soldat. Som har sett och upplevt en hel del saker som har förändrat hans sätt att vara och leva.
Vet dock inte vart jag ska hitta kläder till denne man. Kanske ska hitta på en ny. . .



Pjäsen jag måste läsa tills imorn, inbjudande eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va en blond tjej med stora bröst som har rest till England för att bli skådespelerska ;)SEX SÄLJER!! kuzzeliit00

2009-10-12 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0