Shakers

Back from class! Hade min första svåra lektion idag. Trodde att det skulle vara en jättejobbig kurs som jag inte skulle fatta någonting utav. Men lyckligtvis så var det mer som en blandning mellan Kulturhistoria, svenska c och politik. Något jag faktiskt kan, har gjort och är bra på.
Nu när första veckan har gått så känns detta väldigt bra. Inget var så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, allt har varit kul och lärorikt. Ska dock läsa igenom allt för första veckan imorn. Så då kanske jag har ändrat mig. Eller det finns en sak som alltid är lika jobbigt och det är auditions, vilket jag har en idag. Lucky me!
Om en timme så springer jag ner till teaterbyggnaden (som ligger på andra sidan vägen, tack för den) och går på audition för "Shakers".
Men först, off to the pantry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0