Sen när?

Sen när blev jag en mean bitch? Visst jag säger vad jag tycker och frågar någon om kläderna som de har på sig är snygga och de inte är det ja då får de veta det också. Varför i helvete ska man bli ledsen över det? Då får man säga att man inte vill att man ska vara ärlig. Sen om denna person inte fattar ett skämt så fuck you.
Nej jag blir så jävla förbannad, visst denna person och jag är som dag och natt men jag gillar henne som person. Hon är en snäll vän som jag har lärt känna här på college.
Men precis som jag just sa, så har vi lärt känna varandra, då borde hon väl ändå veta att jag skämtar när jag säger vissa saker och att jag är en ärlig person.

Detta får mig att nästan packa väskan och åka hem över helgen, för att träffa folk som faktiskt förstår mig.

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag förstår vad du menar Emma, men samtidigt så har jag gjort precis samma sak och har själv fått lära mig att man inte behöver säga precis allt. Man behöver kanske inte säga precis allting man tänker och tycker, det kan liksom, såra andra. Men jag förstår hur du menar Emma.



hoppas du förstår hur jag menar <3

2009-10-09 @ 16:05:32
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0