SATC...

För 3 veckor sedan träffade jag tjejerna för första gången. Känns som en evighet sen. Är det inte konstigt hur man ibland bara klickar med någon?
Vi har redan börjat kolla på hus tills nästa år och alla pratar om att träffas på loven.
Så när de flesta av oss hade en dålig dag idag kunde det väl inte bli bättre än att krypa upp i Chamas och Kels "myshörna" med kuddar och täcken. Ta fram chokladkakan och sätta på Sex and the City.

Som vanligt börjar man spekulera vem i vänskaran man är. På något konstigt vis så tyckte alla att jag skulle vara Samantha, förstår inte varför. . .

På samma sätt som det känns konstigt att skriva hemma när det gäller hemma i Sverige så känns det konstigt att titta på film med 4 personer som jag bara har känt i 3 veckor. Speciellt när vi har kommit varandra så nära att vi helt plötsligt somnar på varandra.




SATC - Studying AT royal holloway College..?


Kommentarer
Postat av: Louise

Det låter som "meant to be" Emma :'D Önskar jag hade fått vara med dig/er, det låter så underbart! ^^*



<3

2009-10-08 @ 12:56:35
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0