Quiz Freak

Japp jag älskar att göra quiz. Så eftersom jag inte gör något speciellt för stunden så hittade jag ett på facebook där man fick veta vem av de sju dvärgarna i snövit man är.
Roligt tänkte jag, tills jag såg resultatet...

Vilken pajas du är!
Du är riktigt omtyckt och det är roligt att umgås med dig.
Dina vänner beskriver dig som glad, rolig, galen, galen... och galen.
Kanske lite väl galen?
Vissa kan uppfatta dig som lite störande, för ibland är du lite för högljudd.
Fortsätt vara samma skojare som du är!

Men visst är vi lika, jag och Toker?

Kommentarer
Postat av: Louise

Det finns vissa likheter ja ;D :D

2009-10-24 @ 17:15:26
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0