Plugga? Nej, tack!

Lördag, japp det har gått en vecka sedan jag hade världens tråkigaste lördag. Tror ni att det är bättre denna vecka? Skulle inte tro det va!
Jag håller på att bli galen på mig själv för att jag inte tar upp häftet och börjar läsa. För imorn så fyller Cami år och då kommer ingen av oss att göra något som kallas läxor.
Lika bra att sätta sig ner och börja läsa.
Tänkte ha pratat med mamma idag, men tror ni att den underbara personen tänker i samma banor? Nej! Hon åker ut och handlar istället, handla mat istället för att prata med sin enda dotter. Vad är det för stil?!

Kollis, fixa skype!



Alltid där när man behöver en hjälpande hand


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag har någon mic på den här datorn.

2009-10-25 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0