Orange

Har suttit i telefon med Orange nu i någon timme. Har fortfarande inte någon kontakt på telefonjävlen, får väl vänta ett tag innan skiten börjar fungera. Ja, jag är lite smått förbannad.
Varifall så har jag ett nytt nummer. Dock har jag mitt gamla när jag kommer tillbaka till Sverige.

Har dock varit en duktig elev idag och bokat mina biljetter. Vill så gärna se "Fröken Julie" av August Strindberg, men måste hitta någon att gå med. Har inte varit i Kingston innan så, kanske ska tvinga Chama att följa med.
Måste bara se pjäsen, den är ju helt underbart bra. Hoppas bara att de har gjort en bra översättning.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tjena kom fån bastun nu och Kurre sa att om du hade problem med engelskainstruktionerna skulle han kunna hjälpa dig.

/ P

2009-10-16 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0