Oh Kels

Haha, dessa tjejer vet hur man får en att skratta! Kelsey är sjuk, ont i halsen. Så hon köpte halstabletter idag och nu har hon tappat bort dem. Så snäll som jag är gav jag henne en fisherman.
Har ni någonsin sett någon äta något som de tror att de ska dö utav? Det var precis det jag såg för någon minut sen. Kels sprang in på sitt rum och skrek att vi svenskar är galna att äta något så äckligt.
När jag sen berättade om att det finns som alkohol också tittade hon bara på mig och skakade på huvudet.

You swedes!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk om du skulle ha gett henne en dos av morfars döskalleburk!!!hoppas du mår bättre i din hals. Älskar dig,mamsen!

2009-10-09 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0