Mamma

Något som verkligen får mig att sakna min mamma är när hon säger de mest korkade sakerna utan att veta om att det hon säger är helt fel/idiotiskt.
Älskar min mamma för det, en riktig blondin som inte bryr sig att hon ibland har sina blonda stunder.
Som nu ikväll när jag försökte ringa henne. Skype fuckade upp sig så sa till henne att jag ringer om cirka en halv timme.
- Visst det blir perfekt, runt halv 11 då? För du har ju samma tid som oss nu.
- Eh, va nej. Klockan är 20 i 9 här, det är en timmes skillnad som vanligt.
- Men vadå, vi ställde ju om klockorna till vintertid nu. Det är ju en timme så du borde ju ha samma tid som oss.
- Men det gör alla.
Asgrav!

Hur kan man inte sakna en mamma som kommer med dessa kommentarer. Ibland tänker du kanske lite för mycket, eller för lite. . .


Saknar dig, galning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0