Lördag

Denna lördag har börjat piss! Visst jag har en mycket bättre säng så jag kan faktiskt sova ut ordentligt numera. Men alla försvinner på helgerna, hela campus blir tomt och tråkigt. Dock så brukar Chama, Kelsey, Pippa, Katie, Kate och Camilla vara här. Idag är Kelsey och hälsar på sina kompisar, Chama åkte hem för att träffa sin familj, Pippa bestämde sig för att stanna en dag till hemma, Katie åkte in till London igår med sin pappa och Kate åkte in till London idag för att träffa sin bror. Camilla så tänker ni, nej hon är oh tränar med Cheerleading laget.
Så jag är fucking ENSAM!
Och jag hatar det, brukar inte vara ensam och på lördagar brukar pappa ha extra mycket sockerberoende. Så det brukar finnas glass och godis hemma. Nu har jag ingen frys och det tar 20 minuter att gå ner för den där förbannande backen för att köpa godis.

Fast jag tror nog att jag gör det ändå, och skiter i att göra mina läxor. De gör bara lördagen ännu tråkigare.



Surman är i farten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0