Lördag kväll

Det blir alltid bättre framåt natten, med alla ljusen, alla skratten!

Dagen har blivit till kväll och även mitt humör har ändrats. Ska snart iväg till en indisk restaurang med Camilla och Katie. Ska bli hur gott som helst.

Har som sagt var inte gjort någon läxa idag. Istället sprang jag ner till Egham och handlade mat, började nämligen ta slut och det vill vi ju inte. Sen så har jag suttit och pysslat hela dagen.
Håller nämligen på att pynta vårat rum. Det är mycket större än vad jag trodde att det skulle vara och färgen på väggarna är väl inte den finaste. Så upp med en svensk flagga och lite bilder så blir detta rum perfekt.

Just ja var ner och köpte blommor idag, när jag kom in dit oh frågade vad priserna var för de olika blommorna så sa en person ett pris och helt plötsligt tittar en man upp bakifrån expediten och säger ett annat pris. Billigare.
"Well you are a student so you'll get a discount". 
Mannen bakom kassan trodde nämligen att jag skulle ge blommorna till min pojkvän. så ha, gissa vem som ska fortsätta att se vilsen ut och säga att hon har en pojkvän när hon köper blommor framöver!

Shit vad tiden går fort, got to get ready for tonight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0