jaha

Tänkte skriva ett inlägg om vad som hade hänt idag med det enda jag kan göra är att sjunga:

"Jag vill ha en egen måne, jag åka till. Där jag kan glömma att du har lämnat mig. Jag kan sitta på min måne och göra vad jag vill. Där stannar jag tills allting ordnat sig!"

"Steg upp på morgonen, innan din dag var riktigt vaken. Woowow vilken härlig dag. Smög mig på knä till sjön för att få se dig bada naken. Woowow vilken härlig dag!"

Det är alltså ingen bra idé att lyssna på Teddan när man ska försöka skriva. Man kan ju inte göra annat än att sjunga med!


Kommentarer
Postat av: Louise

Bra du kan texterna Emma ;D



Det är väl klart, Ted är ju bäst! :D

2009-10-20 @ 19:43:11
URL: http://louma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0