I'm back

I'm back (from dinner). Det där "I'm back" fick mig att tänka på något som hände sisådär för 1 år sedan. . .

Varifall så var maten ungefär som vanligt, alltså inte den bästa och ganska dyr. En annan sak som var som vanligt var våra samtal vid middagen. När ska dessa middagar ha så kallade normala samtalsämnen?

Teaterlektionen idag bestod av, förutom Simon, redovisning av våra grupparbeten och en massa praktiska saker. Man svettas ihjäl på dessa lektioner! Fast då ska vi inte tala om lektionen som jag har imorgon, SBD. Den roligaste men också den mest fysiskt påfrestande.
Dagens lektion dock, som inte alls var så fysisk förra gången, var väldigt svettig. Vet inte hur mycket vi sprang omkring, dansade och så vidare. Visst det är jättekul, om man kommer ihåg att ta med sig mat till lektionen.
3 timmar utav "teater-workshop-lektion" gör en vrålhungrig! Måste komma ihåg att ta med något imorn och nästa vecka.

Nu är det dock dags för ännu mera plugg. Visste inte att det var så mycket att läsa inom teater. Kanske beror på att min förra lärare inte direkt gillade att rätta arbeten och ha lektioner där vi läste ur en bok. Dock så mycket utav det vi debatterade om under de 3 åren är sådant som jag läser om nu. Vilket känns väldigt bra.


Aktiva verb - Just ask me ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0