I'm a bitch, face it.

Har kommit på varför man blir lätt sjuk här borta. Det är inte för att man lever mitt in på alla och delar rum med en som är förkyld. Det beror heller inte på att man går upp tidigt på morgonen, innan trafiken har börjat bli helt kaotisk. Utan det är den förbannande maten, som man nog inte ens kan kalla för mat.
Jag lovar er, jag kommer få anorexia. Jag vägrar äta skit-maten som serveras varje dag!

Detta gör att den tråkiga sidan utav mig kommer fram. Den sidan som oftas gör så att jag får fiender eller hamnar i bråk. Ja, ni vet vad jag menar. Jag blir en bitch, en riktig elak sådan.
Vilket en stackars, eller det är inte så jävla synd om henne. Hon förtjänar att bli hatad.
En unge från USA som inte fattar ett jävla piss och tror att hon kan diskutera ett ämne som innebär att man måste ha en fungerande hjärna! Vilket denna idiot inte har. Hon är precis som killen som tror att han är smart när han frågar hur läraren vet att det är en stol hon sitter på.
Vem är så jävla dum i huvudet att man frågar hur någon vet att det är en stol, när man ska diskutera vad konst är!!!!!!!!
Nej, jag är allmänt trött på dessa ärthjärnor. Skönt att helgen är här, inga mer lektioner förrens på måndag. Och på måndagar är det till min lättnad inga idioter i min klass.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bitchen ha grejerna eller?

/P

2009-10-22 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0